Troms Turlag

I Troms Turlag vil du kunne finne en passende tur - uansett hvor du bor og hvilken aldersgruppe du tilhører. Vi inviterer til både fellesturer og ulike kurs. Du kan også engasjere deg som frivillig og delta på dugnader med merking av stier eller vedlikehold av bruer og hytter. Vi har aktiviteter både i nærområdet og i vårt hytte- og rutenett. Vi har 36 overnattingshytter fordelt på 20 hyttetun rundt om i Troms.

Bli medlem
Bli medlem

Våre lokallag

Troms Turlag har tre lokallag: Senja Turlag, Balsfjord og omegn Turlag og Nord-Troms Turlag. De er selvstendige lag, arrangerer mange ulike turer og har sine egne aktive turgrupper. Besøk deres egen hjemmeside for mer info og følg dem gjerne på sosiale medier.

DNT der du er